13. 1. 2010

Nový blog a nový začátek

Začátky jsou vždycky těžké hlavně, když se jedná o začátek nového blogu. Zvlášť pokuď je onem pisálek takový technický antitalent jako já. Základní šablonu jsem zvládla, ale tuším, že bude oříšek naučit se používat některé vychytávky. A nepochybujte o tom, že je používat chci. Než plně ovládnu základní funkce tipuju, že s Vámi bude komunikovat někdo, kdo o módu ztratil zájem společně s vlastními zuby. :)

První článek je nejtěžší. Tohle je už můj třetí začátek, ale nepochybuju o tom, že neubylo překlepů ani zoufalství nad tím, že ten, kdo se chce v budoucnosti prezentovat jako absolvent studium žurnalistiky by měl nové začátky a první články zvládat přece jenom o maličko důstojněji. :)

2 komentáře:

  1. Marti, je t'aime! A to doslova. Nevim proč, ale hrozně mě tvoje komentáře potěšily a už nejsem tak naštvaná na tu blbou matiku, protože pro nás - češtinářky a fashionistky - je naprosto nepotřebná.
    A propojené vážně budeme - taky jsem si zvolila puntíkatý design! Jenom ve světlé podobě.
    Strašně se těším, jak to na blogspotu rozjedeš a konečně uvidím (doufám!) víc tvých fotek etc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, moc dekuji za kazdou radu na mem blogu. Jsem rovnez rada, ze jsem nasla ten tvuj...vypada moc hezky a urcite se velmi brzy se vsim naucis. Jen nevim, jak te tu mohu followovat, chybi mi tady to okynko GFC a jelikoz jsem taky antitalent na pocitace, nevim, jak se prihlasit...

    OdpovědětVymazat