19. 1. 2010

J'ai été incroyablement honte pour elle-même

Maintenant, nous en parler, parce qu'il ne peut toujours pas voir facilement dans leur propre pays et l'article suivant ne serait changé dans une session désabusé.

Procvičuju francouštinu, pro fracouzsky nemluvící osoby - teď o tom nebudeme mluvit, protože se na to zatím nedokážu dívat s nadhledem sobě vlastním a následující článek by se změnil ve lítostivou seanci.

Tímhle článkem jsem si musela ulevit a ten další v pořadí už bude na čtení :)

1 komentář:

  1. Ale kotě,
    nesmutni kvůli škole, pamatuješ, jak já z toho byla minulej rok nešťastná a psala tak depresivní články, který určitě nestály ani za starou bačkoru?
    Dobře to podle mě vystihla Simona Krainová v tom článku pro Elle(str.73). Cituji: "Tak se netrap tím, že si právě nemůžeš vzpomenout na vzorec výpočtu obsahu lichoběžníku, ale spíš tím, jak se anglicky řekn třeba: Prosím vás, kde je nejbližší zastávka metra?"
    Tím chci říct, že tohle vážně nebudeš nikdy potřebovat, pokud nechceš studovat matfyz....a to ty pokud vím nechceš :-)

    Jinak já jsem dostala 4 s tečkou(to je lepší mínus), pak jsme psali opravnou a já dostala 4 plus. No a v pondělí mi dala ještě jeden test, že prej jestli to napíšu dobře, dá mi trojku na výzo(a tohle jsem nečekala, protože mi přišlo, že to mám mezi čtyřkou a pětkou)...tak jsem tam něco vypotila, ale po hodině mi řekla výsledky a mám to blbě...ale potěšila mě tim, že mi chtěla dát trojku, ale zároveň dost naštvala tim, že mi to neřekla dřív :-))))
    Já budu mít na výzu asi 6 jedniček a 6 dvojek, no a tu 4 z mat. Takže jsem vlastně - rok před maturitou - celkem spokojená :-o)

    OdpovědětVymazat