19. 1. 2010

Moje kreativní já

V zápalu hledání taftu (něco jako šifon ze kterého jsou sukně pro baletky) na mou dokonalou baletní sukýnku, kterou mám v plánu ohromit celou Opavu jsem se ztatila až do jakéhosi krámku s látkou a obrovským množstvím knoflíčků a knoflíků. Taft sice neměli, ale odcházela jsem až o půl hodiny později, s lehčí peněženkou a pytlíkem plným knoflíků se kterýma mám v plánu změnit design mých obyčejných triček. Nebyla bych to já kdybych nezapomněla na jednu malou, nepodstatnou drobnost- ladící niť.

Ani nevíte jak mě štve, že náš funkční foťák se momentálně zbavuje funkčnosti v promrzlém autě. Slíbila jsem fotky vánočních dárků a od Vánoc jsem si nakoupila tolik věcí, že až se mi dostane ten malý mizera do ruky budu mít na prstu puchýř od mačkání spouště. Musím se přece pochlubit svoji vymazlenou paletkou na rty od Chanelu! Nebo svými novými barevnými štětci z limitované série ze Sephory! A to ani nemluvím o mojí posedlostí vrstvení prstenů na kterých v poslední době neuvěřitelně ujíždím. Musím si před svým katastrofálním vydsvědčením zvednou náladu čímkoliv co je zrovna po ruce.

Já se loučím a doufám, že si při tom přišívání knoflíků nepřišiju k triku i prsty :D. Nakonec jsem doma objevila niť v přijatelném odstínu tak jdu do akce :)

9 komentářů:

  1. To je teď hodně módní to DIY aneb "do it yourselve". Pořád přemýšlím, co si taky "udouyouju", ale nějak nevím co. Asi jsem si moc zvykla, kupovat vše hotové. Jediné, co praktikuju DIY ve velké míře, je vaření :-))))
    Jinak k tomu Wieveghovi(strašný jméno, než jsem zjistila, jak se to vyslovuje, radši jsem o něm vůbec nemluvila :-)))
    Přečetla jsem od něj několik knížek, ale musím se kouknout do svýho záznamníku o knihách, jak se vůbec jmenovaly..už to mám: Román pro ženy(předtím jsem viděla film, kterej mi přijde jako docela fajn oddechovka s kvalitním hereckým obsazením - a hlavně mě bavilo oblečení Zuzany Kanocz) a ten film byl lepší mimochodem než knížka(což bejvá spíš naopak), pak Zapisovatelé otcovcký lásky(to jsem přečetla na chalupě u Zoji, protože v knihovně kromě detektivek - ke kterejm jsem ještě nějak nenašla vztah - a byla taková, že jsem furt čekala, co z toho vyleze a ono nic nevylezlo), no a poslední Andělé všedního dne - myšlenka dobrá, ale už si z tý knížky nic moc nepamatuju, takže to taky o něčem svědčí...
    Jednou jsem o něm četla, že píše spíš pro peníze než kvůli dělání umění...a možná bych s tím....a skoro bych s tím i souhlasila.

    Ale zase na jeho obhajobu...o sobě si leckdy pomyslím, že píšu hrozně a stejně píšu, protože mě to baví...tak třeba to má taky tak :-))))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to už jsi druhá kamarádka, která to má ve škole hrozný a nemá vůbec na nic jinýho čas. Teď jsem se s ní měla sejít, ale kvůli přehršeli učení nemůže:(
    No, já to mám ve škole podobný. Teda ne, že by mi někdo kradl kamarádku...spíš já cítím, že se Zuzkou prostě nemůžu kamarádit jako dřív, vším mě rozčiluje, začínám na ní být alergická..a ani nevím proč....snažím se k ní chovat jako k normální známé a ona stejně pořád chce chodit do Mefista a říká, jak jsme si pořádně dlouho nepopovídaly....ale já si s ní nechci povídat!
    To nevím, jestli jsem ti říkala....ale nedávno ode mě opsala čtenářskej deník a já jsem s tím pak měla problémy...v dobré víře, že ona jediná to ode mě URČITĚ neopíše, jsem jí poslala deník k vytisknutí a hle! Už mi učitel říká, že jedna nebo druhá jsme to musely opsat.....a celkově je hrozně nespolehlivá a já to nesnáším...a taky všem leze do zadku a snaží se být nejmilejší na světě. A to taky nesnáším...možná jsem k ní nespravedlivá, ale je to tak...jinak ostatní holky ze třídy jsou prostě spolužačky a známé...ale žádné kamarádka. Ty skvělý holky, co se můžou honosit označením "moje nejlepší přítelkyně" jsou daleko...Brno, Praha, ty jsi taky daleko :( a mrzí mě , že jsme se ještě nikdy neviděly....já mám tenhle týden jarní prádzniny takže bych čas měla, ale ty(a nikdo jiný) ho asi nemáš..

    To by bylo supr, kdyby ses přestěhovala do Kolína! To bysme si užívaly kafča v Mefistu a nakupování!

    Jinak prosimtě já jsem na tebe asi ztratila(zapomněla, stydím se maila)

    a to s tím mobilem bych teda brala jestli by ti to nevadilo? Co musím udělat? poslat ti číslo???

    A s blogem nekonči...prostě to tu nech a až budeš mít sílu a čas, zase piš, protože jsi fakt talent na psaní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Auvajs...právě že jde o to, že máme tu látku...a vršek je hotovej :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ne Marti, já jsem ráda za tvůj názor! Vždycky mi řikej co si opravdu myslíš!

    OdpovědětVymazat
  5. Marti ty to vždycky dokážeš tak pěkně napsat :-) že mi tim vykouzlíš úsměv na tváři (i když je to možná i tou mrkvovou polívkou z předchozího článku, která se na mě směje ze sporáku:-)))

    Úpřímně doufám, že sis lyžování užila, ale zároveň doufám, že už sníh nebude a bude teplooo!

    OdpovědětVymazat
  6. Asi už se opakuju, ale tvůj koment byl zase ten úplně nejlepší. No, on princ se svěřil, že neumí dělat první krok...já taky ne, takže pohádka asi nikdy nebude dokončena :-) ale zase to ustrne v tom pěkném bodě počáteční zalíbenosti jednoho v druhém :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je škoda, že máš nefunkční foťák :)

    OdpovědětVymazat